» Nie pamiętam hasła | » Zarejestruj się

Informacje

IV liga: ŁKS nadal liderem, grad bramek w Gródku i Zabłudowie

piłka nożna / woj. podlaskie 2010-09-12 13:29:35

W ostatni weekend rozgrywana była 7. kolejka IV ligi. Lider rozgrywek ŁKS 1926 Łomża pokonał w sobotę na własnym stadionie Cresovię Siemiatycze 2:0 (2:0).

Tuż za drużyną prowadzoną przez trenera Mirosława Dymka plasują się piłkarze Znicza Suraż. Podopieczni Bartosza Jurkowskiego pewnie ograli Włókniarza Białystok 4:1 (2:0).

Wysokie zwycięstwa zanotowały w niedzielę ekipy Gryfa Gródek i Orła kolno. Zwłaszcza wygrana Gryfa budzi szacunek. Drużyna z Gródka pokonała dobrze spisujący się do tej pory MKS Mielnik. Jedynym zespołem bez ligowego zwycięstwa w tym sezonie pozostaje Perspektywa Łomża. Beniaminek rozgrywek przegrał wczoraj z KS Michałowo 1:3 (0:2)

Pary 7. kolejki IV ligi:

11 września

Hetman Białystok - Hetman Tykocin 1:4 (1:1).
Bramki:
Domalewski 30 - Plaga 37, Dworzanczyk 55, 83, Klimowicz 90.

Tur Bielsk Podlaski - Sparta Augustów 1:4 (1:0).
Bramki:
Stasiuk 20 - Niedźwiecki 62, Chabasiński 66, samobójcza 75, Harasim 78.

LZS Narewka - Piast Białystok 0:2 (0:0).
Bramki:
Borowik 50, Ciuchnicki 85.

ŁKS 1926 Łomża - Cresovia Siemiatycze 2:0 (2:0).
Bramki:
Laskowski 5, 45.

Włókniarz Białystok - Znicz Suraż 1:4 (0:2).
Bramki:
Gąsowski 89 - Śliwa 13, 63, Zubowski 42, Mierzwiński 65.

12 września

KS Michałowo - Perspektywa Łomża 3:1 (2:0).
Bramki:
Gołdowski 2, 45, Hawryluk 70 - Siekierski 85.

Gryf Gródek - MKS Mielnik 4:0 (2:0).
Bramki:
Gryko 11, Humienny 22, Dzierzgowski 79, S. Kozłowski 86.

Rudnia Zabłudów - Orzeł Kolno 0:5 (0:3).
Bramki:
Kostuch 10, Makowski 30, 70, Kiełczewski 40, Sawko 75. 


W każdej chwili możesz podyskutować na ten temat na naszym forum: http://forum.podlaskisport.pl/
Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. PodlaskiSport.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Opinie

  • Anonim
    2016-05-05 04:48:38
    192.243.55.129

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-04-25 10:51:16
    192.243.55.137

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-04-07 23:43:25
    192.243.55.131

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-03-30 20:51:37
    192.243.55.136

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-03-13 11:23:26
    192.243.55.129

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-03-06 02:08:06
    192.243.55.133

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-02-22 23:38:52
    192.243.55.136

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-02-16 11:47:04
    192.243.55.133

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-02-09 10:25:04
    192.243.55.133

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2016-01-15 15:21:14
    192.243.55.133

    Komentarz zablokowany.

  • Anonim
    2015-11-22 13:56:56
    46.229.164.98

    Komentarz zablokowany.

  • rer
    2010-09-23 17:36:39
    95.49.45.76

    w sobote LKS - Znicz,ten mecz zamknie wam wszystkim mordy

  • dt
    2010-09-15 13:04:16
    95.49.105.102

    nick widac jaki z ciebie zakompleksiony czlowiek. pewnie wlasnie ty grasz w druzynie ktora dostaje w dupe i zazdroscisz innym ze wygrywaja. ogarnij sie czlowieku bo nie mam zamiaru dyskutowac z takimi jak ty.

  • nick
    2010-09-15 11:22:34
    95.48.93.114

    do ciebie debilu super piłkarzu-szukasz naiwnych aby ich wnerwiać a przytym sam pokazujesz jaki jesteś ćwok. Namawiam wszystkich,olejcie smarka. Sam sobie pisz i sam sobie odpowiadaj.

  • nick
    2010-09-15 11:17:52
    95.48.93.114

    dt-nie sil się bo ci to zaszkodzi na żyłkę pierdzącą. Nie zachwycaj się tym swoim Surażem bo to już tylko kwestia czasu i będzie co kolejka w pape. Co ty dzieciaku wiesz na temat pilki. Zaczynaj pisać poprawnie z polskimi znakami.

  • super piłkarz z miasta
    2010-09-14 22:43:14
    83.31.54.3

    sam odszedłem do bogatszych!

  • dt
    2010-09-14 22:39:20
    77.253.223.83

    i co pognali cię z Suraża już w A klasie,taki z ciebie super grajek.

  • super piłkarz z miasta
    2010-09-14 21:52:57
    83.31.54.3

    w surażu też grałem i jak pamiec mnie nie myli to pare groszy wpadło wiec płacili to moze coś sie zmieniło...

  • zz
    2010-09-14 21:00:45
    109.231.56.192

    czarni jak nic

  • dt
    2010-09-14 14:24:21
    79.185.191.21

    do tolek Lap: Jak nic nie wiesz to nie gadaj. w surazu praktycznie im nie placa za gre lepiej spojrz na swoja pogoń.kase dostaja a gra i tak slaba.
    Do nick: No taa rzeczywiscie po bialostockich boiskach.to juchnowiec to bialystok? haha. I co boli cie ze w koncu ktos pokonuje bstok i juz im nawet bialostoccy sedziowie nie potrafia pomoc? o dziwo jakos czesto jak bialstocka druzyna gra to i sedzia z bialegostoku...

  • super piłkarz z miasta
    2010-09-14 08:21:34
    83.31.54.3

    prosze nie obrażaj czwartej ligi bo ja grałem w paru tych klubach no i dało się zarobić wiec szacuneczek prezesikom wiejskich klubików

  • nick
    2010-09-13 21:14:50
    95.48.93.114

    rer,ale walnąłeś cyt. Znicz pogromcą Hetmana B. Piasta i Włókniarza, to naprawdę liderzy IV-tej ligi. Zejdź na ziemię,tylko powoli obyś nie zrobil sobie krzywdy. A może od razu Znicz przesunąć co najmniej do II-giej ligi,na pewno bo szkoda aby pałętała się po białostockich boiskach.

  • tolek z Łap
    2010-09-13 21:01:29
    83.31.58.26

    pogromca bo portfel pełen....zobaczymy co napiszesz za parę sezonów zresztą nie tylko TY są i inni ....

  • rer
    2010-09-13 20:57:30
    95.49.3.206

    Znicz pogromca bialostockich druzyn:3:1 Piast.2:1 Hetman i 4:1 Wlokniarz!

  • tolek z Łap
    2010-09-13 20:52:08
    83.31.58.26

    a ja czekam może wejdzie kiedyś w życie przepis ze amatorska piłka czyli od 2 do A-klasy bedzie musiała drużyna opierać się w 70% na wychowankach klubu i wtedy może skończy się wędrowanie za kasa pseudo graczy a i może wychwycimy wtedy więcej młodych talentów piłkarskich.bo to co sie dzieje to paranoja!

  • xxx
    2010-09-13 20:50:25
    188.112.28.121

    Wybory za pasem, może dlatego wasz Wójt jest taki dobry, zobaczymy co będzie na wiosnę lub co się stanie z drużyną jak przegra z innym kandydatem.

  • kibic
    2010-09-13 20:32:35
    83.31.58.26

    no akurat z Gródka to praktycznie nie ma bo się zbuntowali i graja w Czarnych Gródek samymi miejscowymi i ciekawo gdzie zajdą całe życie B -klasa hehehehehe ale mnie to nie interesuje ważne że Gryf walczy i wygrywa a my mamy kasę i będziemy płacić i nic wam do tego!!!!Wójt z nami więc kasy nie zabraknie!!!

  • Łomżyczka
    2010-09-13 18:40:10
    95.48.93.114

    kibic ty się tak nie ciesz,popatrz na Wissę i Dąbrowę,że o Mońkach i Pogoni nie wspomnę.Bida z nędzą i grajkowie tak zwani wędrownicy od klubu do klubu. Koniczy się kasiora i już są gdzie indziej. Jaki e przywiązanie ma facet np. z Białego do Mielnika i tp. Ostatnie dwa mecze Narewki i Mielnika- brak składu,dlaczego? bo niektórzy zawodnicy mieli jakieś tam problemy. Pytanie ...ilu zawodników jest z Gródka i czy potrafisz wyliczyć ich poprzednie kluby i dlaczego odchodzili z poprzednich. Pomyśl,myślenie nie boli,chyba,że...........

  • szymson
    2010-09-13 09:55:48
    178.42.207.84

    w Łomży też biednie teraz nie jest:)

  • kibic
    2010-09-13 08:06:38
    83.31.58.26

    co to sie dzieje w Gródku

  • kibic
    2010-09-13 08:05:56
    83.31.58.26

    do zz akurat sie pomyliłeś bo ja wczoraj byłem na meczu Gryfa i tak sie przyglądam

  • zz
    2010-09-12 21:10:04
    109.231.56.192

    coś mi tu pachnie czarnymi

  • xxx
    2010-09-12 20:42:25
    188.112.28.121

    W Mielnku też "kasy" nie brak. Pana Wójta szejkiem spod Adamowa nazywaja. Podobne druzyny oparte na "zawdnikach" z obu miejscowości. Białystok większe miasto niż Siemiatycze i Biała Podlaska stąd pewnie ta wysoka porażka. No i mecz był w niedzielę.

  • kibic
    2010-09-12 20:33:29
    83.31.51.160

    Gródek ma kasę i dobrych zawodników kupił więc trzecia liga nasza hurra Gryf do boju gonić biedaków bez kasy i pomysłów na super drużyne!

  • kibic
    2010-09-12 20:02:01
    188.146.63.1

    sędzia w meczu gródka taki ogarnięty, że nawet nie widział chyba, że dwie ostatnie bramki strzelali obrońcy gości. pedały nie sędziowie

  • mks!!
    2010-09-12 19:58:01
    188.146.63.1

    cwaniaku z łomży, macie kasy jak wody w narwi i kozaczysz? wyjdź na boisko i graj! bolku,

  • Łomżyczka
    2010-09-12 17:44:56
    95.48.93.114

    a co to za klęska dotknęła mielnicką zborną. Czy pan Milewski nie był na meczu. A już się cieszyli,że IIIcia liga wraca a tu klops. Taka fajna paka,amerykanska i prezes jak trzeba to zagra no i średnia wieku tylko 21 lat. Wszyscy grajkowie pochodzą tylko z Mielnika. Oj,oj........a meczyk z Łomżą tuż,tuż. Nara.





partnerzy strategiczni

partnerzy

piłka nożna | siatkówka | koszykówka | sporty motorowe | sporty zimowe | sporty wodne | sporty walki | inne sporty | sporty szkolne | katalog firm | forum | fotogaleria